Informujeme Vás o režimu fungování našich poboček TONSTAV-SERVICE s.r.o. s ohledem na vyhlášená opatření vlády ČR.

Všechny naše pobočky zůstavají pro PODNIKATELE (tj. pro subjekty s platným IČ) OTEVŘENÉ.

OSTATNÍ ZÁKAZNÍKY rádi obsloužíme přes náš e-shop nebo jim zboží dovezeme na dohodnuté místo na zákaldě telefonických nebo e-mailových objednávek a zaplacené zálohové faktury.

Po přechodnou dobu OMEZUJEME na našich pobočkách PŘÍJEM HOTOVOSTI, zaplacení zboží a služeb je nyní možné pouze bezhotovostně - přednostně bankovním převodem, v nezbytných případech platební kartou.

Dočasně také REGULUJEME POČET ZÁKAZNÍKŮ přítomných v našich pobočkách.

Prosíme Vás o trpělivost a dodržování pokynů obsluhy.

Děkujeme Vám, že přistupujete k našim zaměstnancům POUZE V OCHRANNÝCH ROUŠKÁCH nebo se zakrytými ústy a nosem. CHRÁNÍME VÁS I NÁS.

Děkujeme za pochopení i za spolupráci.

NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT telefonicky nebo e-mailem.

Jsme tu pro Vás - tým TONSTAV-SERVICE s.r.o.

 

Zpracováváme soubory cookies. Pomáhají nám ke správnému fungování webové aplikace, k poskytování funkcí sociálních sítí, personalizaci obsahu a inzerce a k analýzám jeho návštěvnosti. Používáním webu souhlasíte s jejich užitím.